Orodje za delo z računi

Večina računovodskih programov je kompleksnih, vi pa potrebujete enostavno orodje za izdajo računov, evidenco prejetih računov in pregled terjatev ter obveznosti. Potrebujete orodje, ki ga osvojite v pol ure.
Za samo na mesec (do 10 uporabnikov).

 

  • Vpogled v stanje odprtih terjatev in obveznosti

    Vpogled v stanje odprtih terjatev in obveznosti

    Pri izdelavi orodja za delo z računi nas je vodila njegova enostavnost in hitra dostopnost do ključnih informacij. Prepričani smo, da vas vedno zanima, koliko računov je že zapadlih v plačilo (terjatve) ter koliko imate obveznosti. Zanima vas tudi hiter pregled nad denarnim tokom prihodkov in obveznosti. Brez komplikacij, računovodskih podatkov in drugih nepotrebnih okenc in menijev. Nov račun pa izdelate v eni minuti.
     
  • Dostop računovodskega servisa do računov

    Dostop računovodskega servisa do računov

    Booster je spletna rešitev, ki omogoča dostop kadarkoli in kjerkoli. Pod tem pojmujemo tudi dostop vašega računovodskega servisa do izdanih računov, prejetih računov in vnesenih plačil. Računovodski servis ima na ta način vedno dostop do aktualnih podatkov. Po naročilu pa je možno pripraviti izvoz dokumentov, uvoziti jih bo mogoče direktno v programsko opremo vašega računovodskega servisa.
     
 
 

  •  
    Orodje, ki bo olajšalo vaše delo
    Orodje, ki bo olajšalo vaše delo

    Orodje, ki bo olajšalo vaše delo

    Orodje lahko osvojite v pičlih 30 minutah. Ta čas boste prihranili že v prvem dnevu uporabe.
     
  •  
    Vaše poslovanje bo bolje organizirano
    Vaše poslovanje bo bolje organizirano

    Vaše poslovanje bo bolje organizirano

    Vsak trenutek boste vi in vaš računovodja na tekočem o stanju odprtih terjatev in obveznosti.
     
  •  
    Dostopnost kadar- koli in od kjerkoli
    Dostopnost kadar- koli in od kjerkoli

    Dostopnost kadar- koli in od kjerkoli

    Do Booster-ja lahko dostopate kadarkoli in od kjerkoli. Potrebujete zgolj dostop do interneta.
     
  •  
    Orodje je možno za vas prilagoditi
    Orodje je možno za vas prilagoditi

    Orodje je možno za vas prilagoditi

    Ključna prednost Booster-ja je fleksibilnost orodij. Besedne zveze 'ni možno' Booster ne pozna.
     
 
 
 
 
 

  • Izdelava računa z enim klikom iz projekta

    Izdelava računa z enim klikom iz projekta

    V povezavi z orodjem za vodenje projektov vam bo Booster prihranil veliko časa. Pri projektih so definirani vsi podatki za izračun cene projekta, projekt je vedno vezan na naročnika ipd. Vse kar morate storiti, je vpisati, koliko odstotkov vrednosti projekta se obračuna, drugo bo za vas opravil Booster. Na en dokument lahko dodate poljubno število projektov istega naročnika, račun pa zaključite s klikom 'Generiraj račun'.
     
  • Izdelava računa ob naročilu v spletni trgovini

    Izdelava računa ob naročilu v spletni trgovini

    V povezavi z Booster spletno trgovino lahko v celoti avtomatizirate proces od prejema naročila do računa. Sistem bo kreiral račun in vnesel plačilo, račun pripel k naročilu, ob pošiljanju potrditvenega e-maila v spletni trgovini pa se bo račun avtomatično pripel k e-mail sporočilu. Povezljivost orodij je iz vidika prihranka vašega časa ključna prednost spletnih rešitev Booster.
     
 
 
 
 
 
  • Orodje, ki bo poenostavilo administrativno delo in vam prihranilo čas.

  • Orodje, ki bo vašemu računovodji omogočilo dostop do dokumentov.

  • Orodje, ki bo služilo kot nepogrešljiv pripomoček pri analizi poslovanja.

  • Orodje, ki vam bo zagotavljalo informacije za prave poslovne odločitve.

 
 
 

Želim brezplačni posvet:

Vabimo vas na brezplačni posvet z našim strokovnjakom. Prosimo izpolnite spodnji obrazec in v enem delovnem dnevu vas bomo kontaktirali za določitev termina svetovanja.

 
 
 

Zahtevajte brezplačni posvet z našimi svetovalci

 
 

Prednosti rešitev Booster

  • Dostopnost - za dostop do spletnih rešitev Booster potrebujete zgolj internet povezavo.
  • Povezanost - vse spletne rešitve Booster so med seboj povezane.
  • Prilagodljivost - spletne rešitve Booster lahko v celoti prilagodimo vašim zahtevam.
  • Organiziranost - Booster bo poskrbel, da boste opravili vse aktivnosti pravočasno.
  • Enostavnost - gre za intuitivne rešitve, ki jih vi in vaši zaposleni hitro osvojite.
 
 
 

 

 

 

 
 
 

Stopite v stik

  • Želim brezplačen posvet s svetovalcem »
  • Pokličite na brezplačni telefon:
    080 35 90
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje. Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.