Digitalna preobrazba ter novi pristopi v marketingu in prodaji

Brezplačen seminar

28. 9. 2016, Four Points by Sheraton Ljubljana Mons 

''Uporabljate pametni telefon? Tudi vaši potencialni kupci ga – izkoristite to!'' 

Sodobna tehnologija – tako kot na druga področja našega vsakdana – vse bolj posega tudi v nakupne navade potrošnikov. Informacije o izdelkih in storitvah kupci danes želijo – in dobijo – na dosegu prstov. Pred nakupom so pogosto odlično informirani; prednosti in slabosti našega in konkurenčnih izdelkov poznajo včasih celo bolje kot sam prodajalec.

Spremenili so se načini, kako potencialni kupci izvedo za naše izdelke in storitve, kako prihajajo v stik z našim podjetjem, kako pričakujejo, da se odzivamo na njihove pobude in kako moramo skrbeti zanje po nakupu. Skratka, prodaja in marketing sta se v celoti bistveno spremenila.

Dobra novica je, da lahko pametno podjetje vse to obrne sebi v prid. Na seminarju bomo predstavili najnovejše trženjske trende s področja družabnih omrežij, se pogovarjali o tem, kako morajo biti zasnovane napredne spletne strani, da so učinkovite tudi na mobilnih napravah, in si ogledali praktične rešitve učinkovitega sistema za CRM (upravljanje odnosov s strankami), ki prodajalcem omogoča prodajati pametneje.

Pridružite se nam na brezplačnem strokovnem seminarju o vplivu digitalne preobrazbe na marketing in prodajo.


Komu je seminar namenjen?

Seminar je namenjen vsem, ki se v srednje velikih in velikih podjetjih kakorkoli ukvarjate s prodajo in marketingom (predvsem pa vodilnim na teh področjih – vodjem prodaje in marketinga) ter direktorjem.


Program

8.30 – 9.00 Registracija udeležencev
9.00 – 9.15 Uvodni pozdrav
9.15 – 10.15 Družabna omrežja: dober si šele, ko to potrdijo drugi! (Matej Špehar, to do – communicate online)
10.15 – 11.15 Trendi na spletu: kako povečati število obiskovalcev spletne strani in jih spremeniti v kupce (Roman Krušič, Spletna postaja)
11.15 – 11.30 Odmor za kavo
11.30 – 12.15 Prodajajte pametneje: kako lahko mobilna aplikacija Intrix CRM izboljša vašo prodajo (Marko Bauman in Uroš Žohar, Intera)
12.15 – 12.30 Primer dobre prakse: digitalna preobrazba podjetja Zarja Elektronika (Boris Grivič, Zarja Elektronika)
12.30 – 13.00 Druženje in pogostitev

 

Predavanja:

 

  • Družabna omrežja: dober si šele, ko to potrdijo drugi!

    Družabna omrežja: dober si šele, ko to potrdijo drugi!

    Matej Špehar, to do – communicate online

    Kako množico uporabnikov, ki so zavzeli sodobna spletna omrežja (Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat ...) uporabiti za grajenje lastne baze potencialnih kupcev.

     
  • Trendi na spletu: kako povečati število obiskovalcev spletne strani in jih spremeniti v kupce

    Trendi na spletu: kako povečati število obiskovalcev spletne strani in jih spremeniti v kupce

    Roman Krušič, spletnaPOSTAJA 

    Kateri kanali za povečanje števila obiskovalcev so na voljo in za koga so primerni? Kako zagotoviti odlično uporabniško izkušnjo na vseh napravah? Ogledali si bomo dobre prakse za povečanje prodaje s pomočjo spleta in pogoste napake. Prikazali bomo povezavo spletne strani s programom Intrix CRM, ki omogoča, da vsa povpraševanja obdelamo v realnem času, natančno in 100% merljivo.

     
  • Prodajajte pametneje: kako lahko mobilna aplikacija Intrix CRM izboljša vašo prodajo

    Marko Bauman in Uroš Žohar, Intera

    Intrix CRM je vodilni slovenski sistem za podporo upravljanju odnosov s kupci (CRM). V prvem delu bomo predstavili najnovejše trende in koristi uporabe sistema CRM. Drugi del bomo podkrepili s konkretnimi praktičnimi nasveti in dobrimi praksami pri uporabi najnovejše mobilne aplikacije Intrix CRM. Primer dobre prakse bo predstavil Boris Grivič iz podjetja Zarja Elektronika.

                                                   

     
 
 
 
 

Lokacija 

Four Points by Sheraton Ljubljana Mons (Pot za Brdom 4, Ljubljana). Brezplačno parkirišče za vse udeležence seminarja.



Prijava na dogodek ni več možna. V kolikor vas tematika zanima, nam pišite na info@spletna-postaja.com in se pogovorimo o individualni predstavitvi.

 
 
 

Prednosti rešitev Booster

  • Dostopnost - za dostop do spletnih rešitev Booster potrebujete zgolj internet povezavo.
  • Povezanost - vse spletne rešitve Booster so med seboj povezane.
  • Prilagodljivost - spletne rešitve Booster lahko v celoti prilagodimo vašim zahtevam.
  • Organiziranost - Booster bo poskrbel, da boste opravili vse aktivnosti pravočasno.
  • Enostavnost - gre za intuitivne rešitve, ki jih vi in vaši zaposleni hitro osvojite.
 
 
 

 

 

 
 
 

Stopite v stik

  • Želim brezplačen posvet s svetovalcem »
  • Pokličite na brezplačni telefon:
    080 35 90
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje. Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.