Strani za zaposlene (intranet)

Pišete ponudbo in ponovno ne najdete zadnje predloge? Je pogost izgovor vaših zaposlenih, da nečesa niso vedeli? Imejte vse dokumente in bazo znanja na enem mestu ter sistematično zbirajte ideje vaših zaposlenih. 

 

  • Zadnje različice dokumentov na enem mestu

    Zadnje različice dokumentov na enem mestu

    Vse dokumente v vašem podjetju boste imeli organizirane na enem mestu. S tem imamo v mislih npr. predloge ponudb, pogodb, specifikacij, tehničnih dokumentacij ipd. Ob pripravi nove različice dokumenta boste starega arhivirali z enim klikom, ter ga nadomestili z novim. Na ta način boste imeli vpogled tudi v razvoj posameznih dokumentov po obdobjih in vpogled v stare različice dokumentov.
     
  • Sistematično zbirajte ideje vaših zaposlenih

    Sistematično zbirajte ideje vaših zaposlenih

    Vaši zaposleni imajo zagotovo številne ideje, kako izboljšati poslovanje, kaj ponuditi vašim kupcem, kako izboljšati ponudbo izdelkov in storitev. S pomočjo strani za zaposlene se lahko lotite sistematičnega zbiranja teh idej. Prejete ideje boste ocenili in za uresničene ideje vnesli dosežene rezultate. Na ta način lahko kreativne sodelavce nagradite za njihov prispevek k večji učinkovitosti vašega poslovanja.
     
 
 

  •  
    Orodje, ki bo olajšalo vaše delo
    Orodje, ki bo olajšalo vaše delo

    Orodje, ki bo olajšalo vaše delo

    Orodje lahko osvojite v pičlih 30 minutah. Ta čas boste prihranili že v prvem dnevu uporabe.
     
  •  
    Vaše poslovanje bo bolje organizirano
    Vaše poslovanje bo bolje organizirano

    Vaše poslovanje bo bolje organizirano

    Na enem mestu boste hranili vse dokumente in bazo znanja vašega podjetja.
     
  •  
    Dostopnost kadar- koli in od kjerkoli
    Dostopnost kadar- koli in od kjerkoli

    Dostopnost kadar- koli in od kjerkoli

    Do Booster-ja lahko dostopate kadarkoli in od kjerkoli. Potrebujete zgolj dostop do interneta.
     
  •  
    Orodje je možno za vas prilagoditi
    Orodje je možno za vas prilagoditi

    Orodje je možno za vas prilagoditi

    Ključna prednost Booster-ja je fleksibilnost orodij. Besedne zveze 'ni možno' Booster ne pozna.
     
 
 
 
 
 

  • Baza znanja vašega podjetja

    Baza znanja vašega podjetja

    Zagotovo tudi v vašem podjetju obstaja veliko nenapisanih pravil, znanja o postopkih, izdelkih ipd., ki se prenašajo od ust to ust. Dokler ni menjav v ekipi, vse teče brez težav, potem pa … S pomočjo baze znanja boste močno skrajšali čas uvajanja novih zaposlenih, ki bodo imeli dostop do vseh informacij. Baza znanja naj vključuje postopke in navodila, ki so pomembni za vaše poslovanje.
     
  • Enostaven kanal za komunikacijo internih novic

    Enostaven kanal za komunikacijo internih novic

    Interne novice vam omogočajo enostavno obveščanje zaposlenih o dogodkih, novicah, ipd. Vsak zaposleni bo imel dostop do arhiva novic in bo lahko pregledoval npr. slike iz lanske zabave. Mogoče pa se bo ravno ob gledanju fotografij iz dogodka spomnil na aktivnost, ki bi jo lahko izvedel pri tej stranki in ji prodal dodaten projekt. Ob dodajanju novice boste zaposlene enostavno obvestili po e-mailu z enim klikom.
     
 
 

Strani za zaposene so povezljive z ostalimi spletnimi rešitvami Booster:

 
 
 
 
  • Orodje, ki bo na enem mestu združilo vse pomembne dokumente.

  • Orodje, ki bo onemogočilo izgovore vaših zaposlenih v primeru napak.

  • Orodje, ki bo pomagalo združiti ideje za izboljšanje vašega poslovanja.

  • Orodje, ki bo izboljšalo timski duh v vašem podjetju.

 
 
 

Želim brezplačni posvet:

Vabimo vas na brezplačni posvet z našim strokovnjakom. Prosimo izpolnite spodnji obrazec in v enem delovnem dnevu vas bomo kontaktirali za določitev termina svetovanja.

 
 
 

Zahtevajte brezplačni posvet z našimi svetovalci

 
 

Prednosti rešitev Booster

  • Dostopnost - za dostop do spletnih rešitev Booster potrebujete zgolj internet povezavo.
  • Povezanost - vse spletne rešitve Booster so med seboj povezane.
  • Prilagodljivost - spletne rešitve Booster lahko v celoti prilagodimo vašim zahtevam.
  • Organiziranost - Booster bo poskrbel, da boste opravili vse aktivnosti pravočasno.
  • Enostavnost - gre za intuitivne rešitve, ki jih vi in vaši zaposleni hitro osvojite.
 
 
 

 

 

 
 
 

Stopite v stik

  • Želim brezplačen posvet s svetovalcem »
  • Pokličite na brezplačni telefon:
    080 35 90
 
 
 
STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje. Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.